Вхід на сайт 

Увійти Зареєструватися

Вхід до облікового запису

Username
Пароль *
Запам'ятати мене

Створити обліковий запис

Поля помічені зірочкою (*) є обовязковими для заповнення.
Name
Username
Пароль *
Підтвердження паролю *
Електронна адреса *
Підтвердження електронної адреси *

Цитата дня 

Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом. Ліна Костенко

Останні коментарі 

  • Оксана Макс 03.03.2015 10:54
    Не можу сказати жодного поганого слова про "Смайлик", але коли необхідно обрати журнал для малюка ...

    Детальніше...

     
  • Няшка:3 29.01.2015 17:36
    :lol: дякую!допомогли :-)

    Детальніше...

     
  • Няшка:3 29.01.2015 17:32

Пошук по сайту 

Святковий календар 

Зараз на сайті 

На сайті 10 гостей та відсутні користувачі

Завдання на літо, українська мова, 3 клас



lito

СПИСУВАННЯ

1.Петрик ішов стежкою в саду. Бачить, біжить назустріч кудлатий собака. Петрик злякався. Хотів тікати. Раптом до нього притулилося кошеня. Воно підняло голову і жалібно нявчить. Петрик взяв кошеня на руки, розгнівався на собаку і пішов йому назустріч. Собака злякався і утік.

 

2. Весною ми пішли до лісу. Зійшло сонце. Подихнув легенький вітерець. Всі дерева в лісі заспівали. Кожне співало свою пісню. Береза співала ніжну пісню, а горобина – сумну. У дуба була мужня пісня, а у верби задумлива. Ось які пісні ми почули.

3. Ліс стоїть густою стіною. Шлях вузьким в’юном побіг поміж деревами. Дуби і сосни вже загубили свої шати, та від цього не став прозорий ліс.

Шумить густий Волинський ліс. Він ніби хоче нас приспати, заколисати.

 

ДИКТАНТИ

1.Проснувся клен. Відчув, що весна наближається. Вона йде полями. А ластівки на крилах несуть її барвисті стрічки. Зітхнув клен, розправив плечі. Зазеленіли на ньому бруньки.

2. Травень – місяць квітів і пісень. Усе на землі замаяне зеленню. Усе радіє теплому сонцю. Літають у своїх клопотах бджоли. Прокинулись птахи. У гаях витьохкують солов’ї. щедро лічить усім довгі літа зозуля. Жайворонок піснею зустрічає новий день. Після теплих дощів розквітає в небі барвиста райдуга. (45 слів)

Завдання:

Записати слова, поділивши їх для переносу:

Знання, гайка, огірок, бур’ян.

Насіння, пальто, одуд, Мар’янка.

 

3.До поданих слів дописати власні назви.

Собака …,   кінь   …., місто   …. ,   ріка   ….,   письменник …., товариш ….,   вулиця     …. .

 

4. Списати текст. Вставити потрібні слова за змістом. Підкреслити слова, назви дій.                               

Берізка

     У нашому садку   … білокора берізка. Вона гарна в різні пори року. Навесні на берізці … листочки. Влітку деревце …   зелені шати. Золотисте вбрання   ….   на ній восени. А взимку білокора берізка – це срібна красуня.

Слова для довідки: з’являються, росте, одягає, розвивається.

 

5. Списати слова, вставити пропущені букви, дібрати перевірні слова.

З.ма, оз.ро, м.довий, д.рев’яний, л.генький, л.сточки, ст..пи, в.рба, з.леної, в.сокий.

 

6. 1. Вставити пропущену букву «щ»:

*е до* іде, пері*ить злива, *енятко вимокло , як хлю*,

А *иглик, *ебетун *асливий, *ебече, пурхнувши на ку*!

2. Виконати звуковий аналіз слова «щенятко». 

 

7.1.Вставити пропущені слова, які є назвами предметів.

Захищає …, вирощує …, сповіщає …, заплющує …, зачиняє …, загортає … .

( дитину, цукерку, огірки, очі, двері, новину).

2. Виконати звуко–буквений аналіз 1 слова з буквою «щ».

 

8. До кожного слова додати назву дії.

Чайка ( що робить?), річка (що робить?), учень (що робить?), учитель ( що робить?), ключем ( що зробиш?), човен ( що робить?), чемпіон (що робить?), чижик ( що робить?).

 

9. До кожного слова підібрати ознаки.

Пилка (яка?), гребінець (який?), піна ( яка?), пісня (яка?), черепаха ( яка?), човен (який?), звірятко (яке?), гриб (який?), джем (який?), джемпер (який?), велосипед (який?).

Підкреслити односкладові слова.

 

10. Списати. Поділити слова на склади.

Джем, джміль, джгутик, джемпер, джерело, джунглі, джаз, бджілка, джмелиний, народжений.

1. Підкреслити слова, які не можна перенести з рядка в рядок.

2. Придумати і записати 2 речення.

 

11. Списати. Визначити наголос.

Шуба, учень, жолудь, окуляри, учениця, авторучка, урожай, учителька, вчений, машина, гуси, вудка, суниця, синиця, зуб, гарбуз, гриб, урок, звуки, експеримент.

Підкреслити слова, які не можна переносити.

 

12. Списати. Поділити слова на склади.

Автобус, абрикос, хата, дорога, дитина, дах, парк, айстра, авторучка, мама, катамаран, ананас, кавун, мак, дерева, гарбуз, аеродром.

 

13. Списати. Підкреслити спонукальне речення.

Чистота – запорука здоровя. Мийте руки з милом.

Хлопята наловили вюнів у Дніпрі.

Діти гралися на подвірї біля високої грушки.

Бджола мала, а й та працює. Хто не працює, той не їсть.

 

14. Дібрати слова, протилежні за значенням:

Зайти -   вийти                             Заснути –

Дозволити -                                  Говорити –

Загубити -                                    Сміятися –

15. 1.Списати

Ластівка

Весною з теплих країв повернулися ластівки. Вони дружно почали ліпити хатку під дахом.

У затишному гніздечку зявились ластівята. Вони веселим щебетанням зустрічали сонечко.

2. В кожному реченні підкреслити підмет і присудок.

 

16. 1.Записати два слова привітання.

2.Прочитати текст. Визначити його тип.

Росла на грядці капуста. Була вона велика,кругла,біла. Сто листочків-одежинок мала на собі. Листочки у неї соковиті, солодкі.

а)Текст-опис

б)Текст- розповідь

в)Текст-міркування

Поставити потрібні розділові знаки в кінці речень.

Вибрати питальне речення.

а)Холодно взимку зайчику

б)Чому взимку іде сніг

в)Бережіть природу

3. Перебудувати речення в спонукальне. 

Хлопчик врятував пташеня.

4.Підкреслити головні слова в реченні.

Земля вкрилася пухнастим снігом.




Додати коментар


Захисний код
Оновити